niedziela, 28 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014:)









Hej kochani :)

   Jeśli chodzi o tego bloga, to był wspaniały rok :) Bardzo się cieszę, że go założyłam i że tak wiele osób go odwiedziło. Bez was ten blog nie miałby sensu. Motywujecie mnie wchodząc na tę stronę i zostawiając komentarze. To dla mnie wiele znaczy <3

Na początek trochę statystyk:

Liczba postów: 91
Liczba odwiedzin: 6535
Średnia odwiedzin dziennie: 40
Liczba obserwatorów: 13


Jeśli chodzi o moje życie, to ten rok był taki średni. Zdarzały się kryzysy ale także dobre chwile. Moja przyjaciółka przyszła do internatu, miałam wspaniałe ferie, spędziłam cudowny czas z chłopakiem, z którym właściwie nie byłam, ale nie żałuję tego czasu. Był wspaniały. Wakacje były całkiem niezłe, wtedy powstał ten blog :)
 Gorszych chwil też było trochę, ale nie chcę ich wspominać ;)

A jeśli chodzi o postanowienia noworoczne to mam ich niedużo:

1. Ograniczyć jedzenie słodyczy
2. Dbać o zdrowie
3. I najważniejsze: zmienić swoje nastawienie do ludzi, być milszą i mniej impulsywną.

Mam nadzieję, że wy też będziecie dobrze wspominać ten rok i że dotrzymacie swoich postanowień noworocznych. Życzę wam, aby rok 2015 był dla was szczęśliwy, pełen pięknych chwil, kreatywnych pomysłów i nowych postów :*

Pozdrawiam Wszystkich blogerów, obserwujących i nie tylko :)


HAPPY NEW YEAR !!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz