sobota, 31 stycznia 2015

Dzisiaj ciągle nucę...

Hej, mam dla was nową serię wpisów o nazwie "Dzisiaj ciągle nucę...". Polega ona na tym, że gdy wchodzę na bloga to dodaję taki wpis z piosenką, która aktualnie mi się podoba.

Dzisiaj będzie to piosenka zespołu Kodaline pt. High Hopes

Nie wiem czemu, ale dzisiaj nie mogę przestać słuchać tej piosenki i nawet jak włączam jakąś inną, to dalej chce mi się słuchać tylko tej. Piosenka ma piękny teledysk o mężczyźnie, który pomaga uciec sprzed ołtarza pewnej dziewczynie. Zakochują się oni w sobie i spędzają wspaniałe chwile dopóki nie znajdzie ich niedoszły mąż dziewczyny. Teledysk bardzo mi się podoba. Kolejną rzeczą, która mnie urzekła w tej piosence jest tekst.  Opowiada o nadziei na uratowanie miłości. No i sama melodia jest bardzo fajna. Piosenka jest lekka podobnie jak inne tego zespołu. Serdecznie polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz