sobota, 21 lutego 2015

Free time tag :)

Na blogu Just have a dream (który polecam) wyhaczyłam fajny tag. I choć mam aktualnie mało czasu- ferie się skończyły- (DLACZEGO!!!!!) to go zrobię. Dzięki ;*


1.Co oglądasz lub czytasz podczas czasu dla siebie?

Wszystko co wpadnie mi w ręce, ostatnio czytam "Jestem Bogiem Podświadomości" Beaty Pawlikowskiej, którą uwielbiam. Oprócz tego filmy. Ostatnio "Walentynki" (co za zbieg okoliczności) i "Hobbit". Chcę przeczytać "Gwiazd naszych wina" "Wróć, jeśli pamiętasz" i "Dar Julii" ( o tym może kiedy indziej)

2. Co masz na sobie podczas wolnego czasu?

Podarte jeansy i luźną bluzkę (no i bieliznę :p)

3. Co robisz podczas czasu dla siebie?

Śpiewam, rysuję, szyję, kleję, wycinam, bloguję, piszę, piszę no i oczywiście słucham muzyki. :D

 4. Aktualny ulubiony lakier do paznokci.

Eveline Cosmetics odżywka do paznokci 9 in 1

5. Co pijesz, jesz gdy masz czas wolny?

Herbatkę, capuccino, kakałko, jem kanapki, płatki, jogurty, dzisiaj babcia z siostrą zrobiły pizzę :D

6. Czy kiedykolwiek spędzasz wolny czas na zewnątrz?

Szczerze, to rzadko. Zazwyczaj jestem chora, mam coś innego do roboty, lub zwyczajnie mi się nie chce. Ale powoli to zmieniam.

7. Ile masz wolnego czasu?

Mało. W domu popołudnie i wieczór piątkowy, w sobotę sprzątam i odrabiam lekcje, uczę się lub czytam. W niedziele rano kończę lekcje, jem obiad idę do kościoła i wracam do internatu. W internacie gdzieś między 13 a 15:30 i między 18;30 a 19:00. Ale zazwyczaj połowę poświęcam na naukę, czasem dzieje się coś nieoczekiwanego, typu spotkanie z wychowawcami, robienie gazetki lub jakiś dekoracji np. na święta lub próby do jakiejś części artystycznej.

8.Co dodasz?

Jestem bardzo leniwa i zajmuję się głupstwami w wolnym czasie xD Oczywiście oprócz bloga :p










1 komentarz:

  1. Uwielbiam tagi blogowe, bo można się tyle o lubionym blogerze dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń