środa, 18 lutego 2015

Moje postanowienia + Gdzie w sieci można mnie znaleźć?


 Ostatnio z racji tego, że na ferie się leniłam i nie wychodziłam z domu, co źle odbiło się na mojej figurze i samopoczuciu. Postanowiłam codziennie wracać ze szkoły na piechotę. Ograniczam też słodycze. Mam nadzieję, że wytrwam. Ze szkoły wracam 40 minut, ale nie jest to jakieś bardzo męczące. Idę swoim krokiem, nie spieszę się i podziwiam świat :p Dużo mi to daje, bo mam satysfakcję, mogę się dotlenić i zrelaksować. To bardzo przyjemne. Chodzę na piechotę od początku tygodnia. natomiast słodycze ograniczam od dzisiaj. Trzymajcie za mnie kciuki :)

A tak poza tym, to dzisiaj się trochę wypromuję. A co! Oto linki do miejsc, gdzie w sieci można mnie znaleźć:

Facebook
Ask
Tumblr
zapytaj.onet
Instagram

To by było na tyle. Do napisania ;)

1 komentarz:

  1. Życzę wytrwałości w postanowieniach. Ja także postanawiałem sobie że będę codziennie na spacery chodzić no ale cóż lekcje, nauka, itp...
    Niestety brak czasu
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń