sobota, 14 lutego 2015

Prawdziwy przyjaciel

Hej, masz przyjaciela?
Pewnie odpowiesz "tak" a może nawet: "tak, nie tylko jednego!"
To teraz Cię spytam: "Na czym polega przyjaźń?"
No z tym może już być trudniej.

Co to znaczy "prawdziwy przyjaciel"? To ktoś kto nigdy cię nie potępi, nie powie złego słowa, będzie wszędzie gdzie ty, będzie ci pomagał, ofiarowywał się, będzie zawsze cię pochwalał i będzie na twoją wyłączność?

No chyba nie do końca.
Według mnie prawdziwy przyjaciel może na Ciebie wrzasnąć gdy coś źle robisz, powiedzieć Ci najgorszą prawdę, ale ty wiesz, że on to robi dla Twojego dobra. Nawet jeśli nie będziecie się widzieć dziesięć lat to gdy się spotkacie, będziecie gadać tak, jakbyście się widzieli wczoraj. Nawet czasem po prostu milczycie a ta cisza wcale nie jest krępująca. I nie przyrzekając sobie wiecznej przyjaźni i tak trwacie w tym. I właśnie to jest najpiękniejsze :)

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam żadnej przyjaciółki.
    Za to mam przyjaciela i jest moim chłopakiem.
    I to jest najpiękniejsze w tym wszystkich, że wiem na 1000000%, że chce on dla mnie jak najlepiej, a ja dla niego i bywa tak, że potrafimy to całe "kochanie się", całusy itd odstawić na bok i poświęcić trochę czasu na taką szczerą rozmowę.

    I nie kiedy jak widzę te wszystkie sentencje typu: "przyjaciel to osoba, która nic nie powie a cię przytuli" to aż chcę wywalić monitor, bo to nie prawda, trudno jest opisac słowo "przyjaciel" to trzeba poczuć i doświadczyć. :)

    twoluckydays.blogspot.com Zapraszam do mnie, zaczynam od nowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki chłopak to prawdziwy skarb. Moim zdaniem najlepszy związek jest wtedy,gdy zakocha sie w prawdziwym przyjacielu :)

      Usuń
  2. Zgadzam sie z toba w 100% przyjaciel musi miec zarowno podobne jak i inne cechy, to sie po prostu wie :) Wspieranie w kazdej chwili,ale tez otrzasanie kiedy trzeba.

    OdpowiedzUsuń