wtorek, 10 marca 2015

Moje wiosenne plany (WB1)

Hej, na blog Sen Mai powróciło wyzwanie blogowe. Bardzo się z tego cieszę, bo takie wyzwania są motorem do blogowania :) Pierwszego dnia mam napisać listę planów na wiosnę. A więc oto one:

1. Wracać ze szkoły na piechotę.
Wiem, może to nie wydaje się wielkim wyzwaniem, ale fakt, że moja szkoła znajduje się około 1 km od internatu zmienia postać rzeczy, nie? Dlatego jest to mój pierwszy z planów.



2. Jeździć na rolkach.
Już od dawna czekałam na ten czas, kiedy będę mogła założyć rolki i sobie pojeździć. I oto ten czas nadszedł. Planuję przywieźć rolki tu, do miasta, w którym się uczę i śmigać na nich. To naprawdę świetny sposób na odstresowanie się. Polecam każdemu!




3. Spędzać czas z przyjaciółmi.
Wspólne wychodzenie na spacery, to coś, za czym bardzo tęskniłam w zimie. Więc teraz trzeba to nadrobić :)



4. Fotografować.
Wiosna to świetny czas na robienie zdjęć. Jest ciepło, wreszcie jest trochę światła. Chcę wychodzić na sesje tuż przed zachodem słońca. Wtedy światło jest najlepsze, takie złote i miękkie.



5.  Chodzić w sukienkach i spódnicach.
Wiosna to świetny czas na sukienki i spódnice :)





6. Chodzić w trampkach.
Uwielbiam trampki. A na wiosnę bardzo fajnie jest je założyć


To by było na tyle. Do napisania :*

3 komentarze:

  1. Fajna lista:) Przypominasz mi czasy, kiedy ja mieszkałam w internacie i do szkoły chodziliśmy przez cmentarz (to była krótsza droga).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plany. Trzymam kciuki za realizację. :)
    Też postanowiłam chodzić do szkoły na piechotę, tyle, że ja mam trochę dalej,
    powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm fajne plany ^^ ja mam ze szkoły do domu 4 km i od początku tygodnia wracam na pieszo, spoko jest ;D
    A i odnośnie wymiany blogowej, o której do mnie pisałaś, to jest jeszcze aktualna?

    OdpowiedzUsuń