czwartek, 5 marca 2015

Świat poza mną

Nasz mały świat
Zamknięty we wspomnieniach
Odległych
Nieosiągalnych

Nasz mały świat
Tak piękny, że aż nierealny
Najlepszy
Wymarzony

Jedyny świat
W którym czułam się jak w domu
Jedyny świat
Gdzie żyłam całą sobą
Jedyny świat
Choć już tak nieznaczący
Jedyny świat
Kreowany z Tobą

I już nigdy nie wrócisz
Bo ten świat jest ci obojętny
I już nigdy nie wrócisz
A wspomnienia umrą
I już nigdy nie wrócisz
Bo stworzyłeś nowy świat
Poza mną

W swoim małym świecie
Czuj się szczęśliwy
Odkrywaj nowe drogi
I nie mów, że dasz sobie radę
Bo to oczywiste
Po prostu bądź
Bądź i trwaj szczęściu
Którego już nie podzielisz ze mną
Ale dzięki któremu ja też będę szczęśliwa

Może stworzę nowy świat
Może nie ten był mi pisany
Może minie parę lat
I zabliźnią się rany


Dlaczego tak się stało
Dlaczego uciekłam z tego świata
Naszego świata
Chcę do niego wrócić
Ale już jest zamknięty

Nasz mały świat
Zamknięty we wspomnieniach
Odległych
Nieosiągalnych

Nasz mały świat
Tak piękny, że aż nierealny
Najlepszy
Wymarzony

Może wcale nie istniał
Może to tylko złudzenie
Ale ja wiem, że to było
I zawsze będę w to wierzyć



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz