czwartek, 2 kwietnia 2015

Nie zawsze potrzeba pieniędzy



Pewnie kiedyś pomyślałaś sobie: "Gdybym miała lepszy aparat, byłabym świetnym fotografem" "Gdybym miała pieniądze na lekcje muzyki, byłabym świetnym muzykiem" "Gdybym kupiła mu/jej drogi prezent, byłby/byłaby zachwycony/a" "Gdybym miała więcej pieniędzy, ubierałabym się w piękne rzeczy"

Ja też tak nieraz myślałam.

Często narzekamy na brak możliwości, który wynika z braku pieniędzy. Ja bardzo chciałam grać na gitarze. Nazbierałam i kupiłam jedną z tańszych. Czy z tego powodu nie będę mogła wspaniale grać? Bzdura. Jeśli mam wytrwałość i trochę talentu to poradzę sobie. Aby wykonywać całkiem niezłe zdjęcia, wystarczy mieć ciekawe pomysły i być dobrym obserwatorem, a można sobie poradzić nawet ze zwykłym aparatem cyfrowym. Aby ciekawie się ubierać wystarczy poszperać trochę w second handach. Aby sprawić komuś fajny prezent wystarczy mieć dobry pomysł. Naprawdę nie wiele trzeba. Dzisiaj widziałam na You Tube chłopaka z kapodastrem z długopisu. Jeśli chcesz, to dasz radę. Bez wielu pieniędzy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz