niedziela, 28 czerwca 2015

Czasem warto dać drugą szansę...

Dzisiaj, gdy patrzę na to,co robiłam, myślałam i czułam, zadaję sobie jedno pytanie: Dlaczego?

Ponad rok temu poznałam pewnego chłopaka. Uczył mnie matematyki, ale te lekcje nie poszły mi na dobre. Jedynie rozpaliły we mnie uczucie, tak silne, że nigdy wcześniej go nie czułam. Miałam kilku chłopaków przed nim. Nie ukrywam. Ale to nie mogło się równać z tamtym uczuciem.

Dziękuję Bogu za to, że go doświadczyłam.

Choć wtedy, gdy wszystko się rozsypało, przepełniał mnie smutek, żal i gniew. Ale to już nie ma znaczenia.

Wybaczyłam mu. Wybaczyłam i uświadomiłam sobie, że go kocham.

Dlatego warto dawać drugą szansę. Warto czekać. Warto wierzyć w szczerość swoich uczuć. Warto marzyć. Warto kochać...


Evanescence You



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz